Gizem51 ben de 22 haftalık hamileyim, biz de ilçeye geldik bayram için büyüklerin yanına, ve benimki de gece boyu hareketlendi durmadı,keza ağrım da oldj uyudum uyandım daha iyi şimdi sakin.Muhtemelen yol-yeni yer-yeni yatak ondandır, ağrın sızın çok değilse önemli değildir diye düşünüyorum nacizane.