Am giren yok 1 haftadır giremiyorum email değişmiş olmuyor o kadar emeğim vardı kızımın resimleri beklesem açılır mı yeni hesap mı açsam off akıl verin valla moralim çok bozuk bir msj geldi telif hakkı falan tıkladım hesap gitti neden ben olmuyor millet yıllarca kullanır bişey olmaz ben yanlış bişey mi yaptım bilmiyorum hesap kapanmıyor da