Turkan2416 Burdaki hikayelerin hepsini okuyuo acaba benim bebegim ne zaman gelir diyordum. Esimle bende kan uyusmazligi oldugunda düşer mı korkusuda vardii. Ama tutunacak olan tutuluyor işte. 38+6 da geldi benim minigim malesef kontrol amacli hala evimize gidemedik insallah öğlen donucez Ilk olarak ben yalancı sancılarımı hic bilmedim anlamadm gece agri var ama normal.ağrım sandim wcye gittim.biraz su geldi ama daha erken diyip yanlis hisseettm dedim geri yattim aradan sade 2 saat gecti. 5 te altıma kaçırdım diye uyandim bir baktim su ve kucuk kirmizi leke . Tabi ben şok acaba napsam gitsemmi beklesemmi diye esim geldi gordugu gibi arkadaslarini aradi hastane icin o ara ben hemen dusa girdim. Catidan da acayip korkuyordum . Bana hic muayine yapmamislardi. Acile geldigimde kadin bana bir sovmedigii kldi o kadar kastim. Ilk kezdi bide o ara suyumun tamami bosaldi zaten. Direk yatisimi yaptilr ama saat daha 6. Bu arada devlet hastanesinde yaptim.dogumumu . 5 saat agri cektimm bana daha yolun cokk basindasin dediler o bucuga kadar 5 kere alttan muayine ettiler en fazla 4 santim vardi sonra hizlandiralim diyip suni taktilar tabi o bir saat ben artk acialri aliyirdumm ama gene de cok kotu dgil sadece bana dogum haneye gec dediler ama ıkınmam var cicuk itliyor ıkına ıkına zordu. Saolsun doktor ve ebem iyidi. Benim cok kasmama ragmen. 2 ikinmada hemen dogu verdi onunn aglayisi bana bakışı mukemmel bir duyguydu evet az acılı oldu ama o artık yanimda sadece sutum gelmiyor bebisim tutuyor gogsumu cekio ama sut yok. Dualarinizi bekliyorrum . Bebegim nasılsın 3 kilo195 gram 50 cm dogdu en sonda 8 santim aciklik vardi yani suniyle bir saate 5 santim acilmamm olmus o kadar sevindim ki normal yapıp bilmiyordum. Bu arada iliskide bile zorlanip kasiyordum bu yuzden dogumdan cok korkuyordum. Korkmayin. Sadece iyi doktora denk gelinnn . Dualarinizi esirgemeyin❤
Sevcan27 Turkan2416 allah analı babalı büyütsün inşallah benim de etken doğum riskim var bana da dua edermisiniz dilek kapınız açık olur
Naz555 Turkan2416 ne guzel masallah allah sıze bagıslasın yavrunuzu bende kendımı cok kasıyorum asla muayene ettıremıyorum alttan sımdı hıkayenızı okuyunca bı cesaret geldi bana
Turkan2416 Naz555 inanin dogum zor degill sadece kasmamaniz gerekiyor. Ben cokk kastım isteksizce bazen ebeler soylendii bana surekli ozur diledim allahtan isin iyilerine denk geldim. Dusunmeyin oyle yafa boyle dogacak cunku