Kızlar dün devletin kadın doğum aciline gitmem gerekti ulturason da bebeğime baktılar.Cinsiyet için özele gideceğim doktor 16 haftalık çağırdı kesin olsun dedi. Neyse şuan bebeğim 14+5 günlük eve geldiğimde ulturason fotoğrafına bakarken orda bı çıkıntı gördüm bilmiyorum bacağı mi kordon mu cinsiyeti mi emin değilim. Ama benim dışımda herkes farketti sizce cinsiyeti ne gibi duruyor
