Ankara11 bu ikinci doğumum olacak. İlkinde de bi tane beşli almıştım. Saygı duyuyorum herkesin tercihine ama çok gereksiz bişey. Ona verilecek paraya çıtçıtlı badiyi fazla al daha çok iş görür. Bu doğumumda evde bitane var hediye gelmişti açmadım bile dolap uygulamasından satıcam, onun yerine kendim koydum badisini tulumunu altını.