Kader2121 bana hiç bisey iyi gelmedi ilac da kullanmak istemiyodum kendi kendime eziyet ettim en sonunda ust uste bes kere istifra edince yatak döşek oldum ve serumla ayağa kalkabildim doktor ilac yazdi onu kullandim oyle biraz rahat ettim acliktan ölüp hic bisey yiyememekten psikolojim bozulcakti artik siz de benim gibi kendinize eziyet etmeyin ve doktorunuzdan ilac yazmasını isteyin🌸