yas37 Merhaba🤗 32.haftayız ve 2 haftadır tam pozisyonda artık. Erken doğum riski yok ama doktor 40 haftayı beklemez dedi. Normal doğum istiyorum zaten. Yani çok şükür ama aklımda deli sorular. Siz böyle bir şey yaşadınız mı? Kaçta doğurdunuz? Ya da yaşayan çevreniz oldu mu Bana bi mutluluk heyecan bastı da😁
Zehra9616 yas37 ne guzel darisi bize dua etki bizimkilerde hemencik yerlessin 😊 ilk oglumu 42+3 zorla dogurdum sancim olmadigi icin😁
Ftsolgn yas37 ben de 32.hafta kontrolümde başıni yerlestirmis kanala dedi. Çalışan bir anneyim,37.haftaya kadar iş görür raporu aldım umarım o haftaya kadar kızınız calismaniza müsade eder dedi🤪dediginiz gibi heyacan,mutluluk hepsi birbirine girdi bende de😃
Oznurkk yas37 bende 30 da gittiğimde baş aşağı dönmüştü çok şükür hala aynı pozisyonda. Ama doktorum bana beklemez demedi sadece eşimle ben beklemez diyorum 😂
Lulikli yas37 benimki 24ten beri pozisyonda doktorm hiç demedi erken olur falan diye 😅 aksine daha bugün konuştuk 40. Haftayı diye 😅
Lulikli yas37 amin hepimizinki sağlıkla gelsin🤲🏻💐 vallahi bilemedim keşke beklemese benimki de ama bilemiyoruz tabiki 🤷🏼♀️
inci_bebek06 yas37 pozisyon alanlar erken mi geliyo. Benimki de 28 den beri pozisyon aldı hala kafası aşağıda dönmezse.35 haftadayım erken gelir mi bilmiyorum
yas37 inci_bebek06 Hiç bilmiyorum. Muhtemelen hareketliliğinden ya da önde gitmesinden mi bilmiyorum fazla kalmaz dedi. Neticede o da bir insan. Kader neyse çocuğun sağlıkla yaşasın❤️