Mesela doğumdan sonra loğusa misafir uğurlamaz yada hoşgeldin diye karşılamaz derler büyükler. Başta kulağa saçma geldi araştırdım. Sonra bir kaç sitede meğer loğusanın eklem yerlerinden soğuk alaması adına çok fazla cereyan alan yerlerde durmaması fazla üşütmemesi adına kapı aralıklarında cam kenarlarında durmamaları ortaya çıktı.çünkü ileride kireçlenme yaşanabilirnir. Al sana KOCA KARI UYDURMASI DİMİ? 😅yabana atmayın herşeyi vardır bildikleri diyin SAYGI DUYUN 😅