Reznbzkrt Merhaba anneler 26 haftalık hamileyim kız çocukları erken doğar derler siz kaçıncı hafta da doğum yaptınız ? 🤰🥰
gurbetcikizii Reznbzkrt 39+3 benimde kızım olcak ama hala gelmedi bence o erken geliyor demeleriyle alakası yok bende 41. haftamda doğmuşum 😅
Seyma_tzl489 Ben 37 deyim erken derken 1 haftayı geçmez erken dedikleri. Herkes için geçerli olmamakla beraber genel itibari ile erken oluyorlar
Elifim17 Reznbzkrt ilk kızım kendi gelmeyince 40+4 de suni ile doğdu. Bu kızımı 39+4 hala bekliyorum doktor o zamana kadar gelmezse haftaya çarşamba yatışımı yapacak suni sancı için. Kesinlikle alakası bile yok. Çevremde de hiç öyle olmadı
twobabymommas Reznbzkrt 38+6da normal doğum yaptım🥰 kardeşim de 39+6da normal doğum yaptı değişiyor bence😅
Morprenses Reznbzkrt bugün arkadaşım oğlunu 38 de doğurduğunu söyledi normal şekilde.bende sevindim benim erkek