Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar bu faranjit beni öldürecek antibiyotik kullanmama rağmen bana mısın demiyor aynı zaman da burun tıkanıklığı ve balgamli öksürükte eşlik ediyor sizin bunun için bir çözümünüz var mı
Seymanurrrr Minnakkurabiyeveannesi27 yıllardır kronik Bi faranjitim var Allah onu bildigi gibi yapsın baska dlyecek bişey bulamıyorum limonlu çay bogaz pastili naneli seker eh işte biraz hafifletiyor
Seyma_tzl489 Ah ah bende kısa zaman önce faranşit geçirdim hemde 36. Haftadaydım. Öyle zor olduki. Pekmez yedim elden ayaktan düşmemek için. Suyu bile ılık tükettim için yanarken. Bide soğuk almamaya bak
Minnakkurabiyeveannesi27 Seyma_tzl489 ayyy kuzum bende 31. Haftanın başından beri bununla uğraşıyorum 32. Haftaya geldim hâlâ çok kötüyüm ilaçlar banamisin demiyor herşeyi yaptım artık burnum kanıyor balgam bile ayıptır söylemesi kanlı geliyor kafayı yiycem iyice kendimi geçtim karnım daki sabi de benimle birlikte mahvoldu iyice
Minnakkurabiyeveannesi27 Seymanurrrr valla yapmadığım birşey kalmadi kuzum dediklerinin hepsini yaptım 2 hafta oldu resmen yinede banamisin demiyor bu illet napacagimi şaşırdım kendimi geçtim bebeğim mahvoldu iyice içerde ona canım gidiyor kendimi düşünmüyorum yoksa 😔
Meryu Minnakkurabiyeveannesi27 bende faranjit oldum çok zor attım kendimi hastaneye antibiyotik başladı bunun yanında udi hindi içiyorum 1 tk ılık suya limon bal karabiber ekleyip içtim günde bi kaç kere pazar günü başlamıştı çok şükür dünden beri iyiyim. Hayatımın en zor faranjitiydi sanırım bana bunlar iyi geldi birde klasik ıhlamur ama içine kuşburnu ve ceviz zarı da ekliyorum ben
Minnakkurabiyeveannesi27 Meryu ben bitkisel kullanmaya da korkuyorum ne yalan söyleyeyim sadece içtiğim bir ıhlamur limonlu ballı su bu kadar onun dışında diğerleri iyi mi gelir kötü mü bilmiyorum bebeğime zarar gelmesinden korkuyorum
Meryu Minnakkurabiyeveannesi27 bitkisel bir yağ. Kur’an-ı Kerim’de de geçen şifalı bir bitki yağı ve tozu var. Ben 2 yaşındaki oğluma da hergün bi çk veriyorum