Hanımlar merhaba, aranızda öğretmen olanlar bilir. 24. hafta idari izin uygulaması halen geçerli mi? Son 1-2 hafta içinde bu şekilde kendisi ve yA bi yakını izne çıkan var mı? Benim haftaya çarşamba 24 doluyor da bi arkadaşım kaldırıldı filan dedi ama kaldırıldığına dair bi yazı göremedim. Bilgisi olan var mı acaba?