Edmbk epidural normal doğum yaptım kendi istegimle zordu epidural alana kadar 4 cm açıklığa ulaşana kadar suni sancı ile durdum çünkü ben 1 cm açıklık ile gittim bebeğin suyu azalmış ti doğum başlatıldı şükür kurtulduk kızımla çok yorulduk bir gece boyunca nst bağlı suni sancı verilecek rahim yumuşatıcı ilaçlar enjekte edilerek sonuçta 4 e ulaşınca epidural alınca rahatladım zor açıldı rahim ilk doğum diye galiba 😔 ama şükür doğdu geldi bebegim