Yarrentasann bu biraz da sizinle alakalı. Ben kendime dokunulmasından hiç bi zaman hoşlanmadım, eşimle ilişki sorunu yaşıyor olsak vajinusmus olduğumu söylerdim. Alttan ultrasonla muayenede bile geriliyorum. Çatı muayemnesi sırasında çok gerildiğim için doktorum muayene edemedi ben kriz geçirdim ve sezeryan istiyorum dedim. Pişman mıyım asla, hele normal doğum hikayelerini okudukça iyi ki diyorum. 21 günlük anneyim bebeğimin ve evimin tüm işlerini kendim yapıyorum. Başta da söylediğim gibi tamamen size bağlı, umarım sizin için en güzel yolu seçersiniz 💕