Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyim ama içindeki bebek 10 gün önce gittiğimde 5+5 günlüktü bugün gittim yine aynı doktor hiç ilerleme yok dedi
Aynı zamanda kalp atışını da duymadık
Bana ilaçlarını bırak düşük yap kendiliğinden dedi ama benim içime sinmedi 1 hafta daha beklemek istedim
Aranızda böyle olupta ilerleyen var mın