Evet doğum ucretini bende sormuştum o şekilde söylediler nst konusunda fikrim yoktu sadece bir de hastane ortamını merak ediyorum açıkçası o konuda bilgi almak için sordum doğumum orda olacak 31 haftalık oldum bende. Odaları nasıl mesela, müdahale konusunda ameliyathane yeterli mi, neler goturmemiz gerekiyor yanımızda, hastaya yaklaşım nasıl,ziyaretçi kabul ediliyor mu vs gibi.