İlk 3 ay ne yemek ne temizlik.. Halsiz bitkin oluyor insan gebelik döneminde. İştahsızlık, kokulardan rahatsız olma, mide bulantısı vs. Hepsi gebelik döneminde normal. Bende şükür 4. aydan sonra rahatlamıştım. Şuan 5. Aydayız çok şükür eski halimdeki gibiyim 😍