Arkadaşlar. Dün akşamdan beri enseden gözlerime yayılan bir baş ağrım var. 38+3 üm bu arada. Tansiyonum normal çıktığı için hastaneye gitmedim. Uzak baya çünkü. Bebeğimde hareketli. Ama bu baş ağrısından nasıl kurtulabilirim çok ağrıyor son haftalarda neden ağrırki böyle acaba