Gamzecem 6 ocaktan beri hala regli olmadım 21 ocakta kan verdim 1.20 çıktı ve son 3 gündür özellikle baş dönmesi bulantı uyku hali halsizlik mide yanması canım birşey istemiyor 🥺
Lulikli Gamzecem canım tekrar kan ver negatifse artık rahatlarsın. Ben hamileliğe ilk karar verdiğimde çok düşünmüştüm 1 ay adet olmamıştım en son kan verdim Negatifi görünce 3 gün sonra adet oldum.
Abc34 Gamzecem kız kan ver hala test yapıyon 😂🌸 benim 21 gün geçse çoktan kan vermiştim. Sadece 3 gün geçti ona bile zor duruyorum
Gamzecem Abc34 kan verdim 1.20 çıktı en son artık stres yapmak istemiyorum damarım da zor bulunuyor delik deşik ediyolar zaten bakalım evde test yapcam çıkarsa ona göre kan veririm yine
Gamzecem Buseyllzr en son reglim 15 Aralık’ta başladı 3 gün sürdü oda kimyasal gebelikti sonunla sonuçlandı yani 2 ocakta ilaç içtim regli söktürücü 6 ocakta ilaç bitti o tarihten itibaren de regli olmuyorum yani
Buseyllzr Gamzecem anladım canım o zaman bebiş olma ihtimali yüksek gibi erken gebelik testi alıp sabah ilk idrarinla yapmanı tavsiye ederim ☺️