Keyf_endam19 Arkadaşlar bebeğim 1 hafta ilerde gelişim olarak doktorum bunun iy bişey olduğunu iri bi bebek olucağını söyledi böyle diyince acaba erkek mi dedik bi ilgisi var mı kız olupta ilerde olan var mı acaba
caghan_annesi Keyf_endam19 bence kızla erkekle alakası yoktur ya bu durumun bende 28 haftamdayım bebek 2.5 hafta önde maşallah benimde erkek ama burda çok okuyorum kız bebeklerinde önde gideni var
Sld-kocbay Keyf_endam19 maşallah diyelim benimde kızım var 2 hafta onden gidiyor diger kızımda gelişimi önden gidiyordu . Hatta gittim ilk dokotr bebegim cok iri bir bebek oldıgunu soyledi kızımı 31 haftalıkken dünyaya geldi 2.5 kilo dogdu erkek olmasıyla alakası oldugunu düşünmüyorum. Anne be babanın kilo ve boy yu cok onemli bende eşimdi cok uzun boyluyuz ben 175 eşim 189 boyunda bundan kaynaklanıyor.
caghan_annesi Sld-kocbay benimde şimdi 2.5 hafta önde bu doğum zamanını etkiliyo mu yani kendi haftasını doldurunca bebek doğar mı?
Sld-kocbay caghan_annesi Zamanı etkiliyormu bilmiyorum ama benim bebegin eşi kopmustu o yüzden 7 aylık dünyaya geldi kızım .