badeninannesiii
Merhaba ben sanırım 7 haftalıktan beri bu açık renkte ve sadece silince gelen kanamalaro sürekli yaşıyorum. Şuan 9+5 haftalık oldum.
Doktor ilk olduğunda düşük riskinden deyip, progestan verdi ve istirahat etmemi söyledi. O şekilde bir süre sorunsuz geçti.
Geçenlerde yine oldu, doktorum düşük riskinden veya bu dönemlerde artık kese büyüdüğünden, plasenta ve göbek kordonu oluştuğundan vs bunların görülebileceğini söyledi. Prosgestana devam etmemi, bir hafta kanama olmaz ise bırakmamı söyledi
Bu tür açık pembe çok az kanamalar çok riskli olmuyor ve çoğu kişide de görülüyor sanırım. Ama her olduğunda doktorum yine de önlem olarak en kısa sürede keseme baktırmamı söyledi. Ben de her seferinde aynı akşam veya ertesi gün gidip kontrol yaptırdım. Sonuçta önemsiz görünse de hamilelikte yaşanan bir kanamaya baktırmakta fayda var, risk almaya değmez.🌸
Kısacası endişe etmeyin, doktorunuzla konuşun, en kısa sürede kontrole gidin🙏 Allahın izni ile bir sorun çıkmayacaktır🙏