Rabiaael bende 39+5 deyim ,malesef haftalardır adet sancısı kaşık ve bel ağrısı çekiyorum ama her gittiğimde açıklık yok ve sancı çıkmıyor doktor yalancı sancı dedi, bu benim ikinci hamilelik ilkinde hiç böyle olmadı 38+3 de Nisan geldi ve doğum başladı oncesinde yalancı sancı vs hicbisey olmadı , bu sefer baskı ağrı sancı var ama ne doğum başlangıcı nede açıklık yok. Allah bı an onca sağ salim tek nefeste kolay doğumlar nasip etsin hepimizr