swetty_18 Kızlar 37+2 gundeyım.2 gündür bebek hareketleri daha sakın ve yavas..Bır yere toplanıyor geceleride falan..Bebek bas gelıs pozisyonunda kasıgımda atıyor sankı hareketlerı. Aynı haftada hareketı az hisseden yada yavaslayab var mı?
kbrckr1 swetty_18 38+2 deyim 1 haftadır sert ve ani hareketleri yok artık ilk hissettiğim seğirme kayma hareketleri gibi hareketler var sadece.