Kızlar beni bilenler vardir dün yaptiğim düşükle beraber toplamda 4 düşüğüm oldu her defasinda bir umutla bekledik ama yine olmadı…Şehir olarak Çanakkaledeyiz bize yakın büyük hastane olarak Bursa var.Artık bi yerden başlamak istiyorum genetik test rahim filmi herşeyi yaptirdik doktorlarin dedigine göre bi sorun yok ama niye düşük yapıyorum ben?? Yaşın 23 daha 4 düşük cok fazla geliyor artık isyan etmek istemiyorum.Bursaya daha önce hic gitmedim bi tanidğimiz yok hangi doktora hangi hastaneye gideceğimizi bilmiyoruz direk tüp bebeğe mi gitsek napsak gercekten düşünrmiyorum artik..