Aleynaozkayaa Dün gece 11 gibi lavaboya gittim ama iki üç saattir düzenli kasılmalarım vardı. Neyse lavaboda çamaşırımda kahverengi üç dört damla sıçramış şekilde bir akıntı gördüm. Kırmızı değildi bildiğimiz kuru kahverengiydi kasılmalarım da artınca doktorun yolunu tuttuk. Nst de sancılarım 80 lere yükseldi doktorumuz da bu nişan ama daha tam gelmemiş daha kanaman olur dedi alttan muayene etti bir parmak açılman var devam edebilir agrın artarsa gel diyip eve gönderdi sanırım benim oğlanın gelmesi yakın 😂🙈
Tugbaumit Aleynaozkayaa sağlıkla al kucağına yavrunu inşallah benimde oğlum 37+2 de doğdu normalde bayramda 1 haftalık olacaktı şimdi tam 1 aylık oldu oğlum 😂
Aleynaozkayaa Damla6606 Valla hiç belli olmuyo benim bir günde oldu😂😂 bizim blok 13 katlı ben dün 13 kat merdiven çıktım da onyardımcı oldu galiba açılmaya birazcık🙈🙈 ama şşş kimsenin haberi yok söylemedim 😂😂😂
Esmagnc Bende üç gündür ara ara geliyor nişan kahverengi sümüksü belimde ağrı var ama tam olarak düzenli değil.İnşallah sağlıcakla alırız kucağımıza bebeklerimizi🤲🏻
Aleynaozkayaa Esmagnc benimde belimde kasıklarımda agrı var canım belimin agrısı hiç geçmiyo dünden beri bebek de 15 dk da bir kasılıyo bakalım ne zaman gelicek❤️