Kızlar 31+6yim bugün felaket bir şekilde 4 5 gundur gobek deligimin sirasinda bir batma var o kadar geriliyoki hareketlerinde bi sikinti yok ama ayakta durdugum sürece canımı çok acıtıyor. Başına gelen var mı böyle bisey? Otururkende yan durdugum zaman sorun olmuyo.