Hanımlar üni baby deterjanı kullanıyorum yenidoğan ama sizdirmalar sonucu zibinlarin kaka lekesi kaldı deterjan çıkartmıyor ne önerirsiniz? Birde neden sızdırıyor hiç bekletmeden altını degistiyirum sleppy kullanıyorum acaba bez mi iyi değil düzgün bağlıyorum yani ne bileyim şaştım kaldım zibinlari yikasamda lekeli 🤷 deterjan ve bez tavsiyesi olanlar help me