Kızlar merhaba bugün adet günüm geldi ama hiçbir şekilde olmuyorum normalde sabah uyanınca olmuş olurdu. Belirtim de yok. Bu ay bi kaza yaşadık. Olabilir mi bilmiyorum. İlişkiden 3 gün sonra erken gebelik testi yapmıştım negatifti. Sizce ne yapmalıyım? Kan verebilecek durumda değilim bu arada. Kar çok fena ve 2 yaşında bir bebisim daha var . Bi akıl verin:)