Makskala Şimdi doktordan geliyoruz bebeğin eşi kireçlenmeye başlamış ve kilo alımı azalmış. Doktor 37. Haftaya alalım dedi. 37 de doğum yapanlar bebek küveze giriyor mu. Girerse kaç gün kalır. Ve özelde doğum yapacağım için küvez parası alırlar mı
gamzekubra Makskala küvez için para alamazlar alırlarsa sgkya şikayet dilekçesi verin inş öyle bi sorun olmaz. Bebeğin gelişimi ve ciğerleri tamamlanmışsa küveze gerek olmaz. Arkadaşım 36 doğum yaptı kilosu ve ciğer gelişimi iyiydi idiye küveze almadılar canım. Sağlıkla al kucağına içini ferah tut
Elika0 Makskala 37.hafta normal doğum zamanı canım daha erken doğanlar bile var stres yapma bebiş doğar doğmaz bol bol emzir yanında ne olur ne olmaz mama da al hiçbirşey olmaz merak etme 🙏 emzirmekten asla vazgeçme ama sütün az gelse de 2 saatte bir kesin emzir
Ilayda1 Makskala kilosundan ziyade solunumda sıkıntı olmadığı sürece enfeksiyon felan olmadığı sürece küveze almazlar. Ben 34+4 haftalık doğum yaptım 1860 doğduğu için küveze aldılar 17 gün kaldı özelde doğum yaptım bende daha oğluma kavuşalı 10 gün oluyor. Ücrette almadılar bu arada 28 gün boyunca devlet karşılıyor sigortalı olunca
Elifgoktug1 Makskala 36 dan sonrası miadinda dogum sayılıyor sorun yasamaz 36+4 te 5 te normal doğum yapanlar var sorunsuz. Sağlıkla kavusun🙏🌸