Selam kızlar dün covid testim pozitif çıktı 22 haftaligiz şuan. Dün tüm semptomları sırt bel bacak boğaz baş ağrısı hepsini yaşadım bugün sadece boğaz ağrısı ve öksürük var Bebeğime bisey olur mu sizce çok merak ediyorum. İlk hamileligim olduğu için hareketlerini 21 de minik minik atmalar şeklinde hissetmeye başlamıştım, tam hissedemiyordum zaten ama sanki dünden beri onu da hissetmez oldum gibi korkuyorum 😥 bu süreçte neler yapmam gerekiyor basindan geçenler yardımcı olabilir mi 😓😓