Esrasena Isilay83 Felaket bi şeklde çekiyorum.34 haftalığım,baş yukarda iyice sıkışıyor.Süt biraz rahatlatıyor.Bide rennie tablet kullanıyorum.Mümkünse baharat sarımsak soğandan kaçın 🤦🏻♀️😔
oztrk14 Isilay83 bu aralar bende çok çekiyorum 24 haftalık hamileyim reflüden dolayı öksürüğüm var geçmiyor bi türlü 12 gün oldu ne yesem ağzıma geliyor napcam bilmiyorum 😞
Zulal_00 Isilay83 bende normalde de gastrit vardi canım ama hamilelikte çoğaldı her sabah aç karna kullandığım ilacı doktora sorup yine hamilelikte almaya devam ediyorum çok şükür rahatım şu an
Anne1010 Evet veriyo canım onu doktoruna danış. İlacın çok faydası oluyo çünkü. Rahatlatıyo en azından
Isilay83 Daha 6+3 üz ama bide bana sorun yemek yiyemiyorum yiyemedikçe midem yanıyo agrıyor bulanıyor 😞