1sincaptanesi Denzzzo vakti gelince ogrenirsin kuzum bence acele etme bana en başından kız dedi hala kız diyorlar baska doktorlara da gittim devlette yani doğru ama buna kesin bişey diyemem ben
1sincaptanesi limonlukekim0 bir yıl oldu denizlideyim hiç gelmediler hem gelmiş olur hem de kendi evimde daha rahatim ben de bunu düşünüyorum
meneksedefne Rmsc Teşekkür ederim öncelikle peki muayene ücreti ne kadar ödüyorsunuz ve doğum fiyatı hakkında bilgin varmı
Rmsc meneksedefne 5 yıl oldu doğum yapalı, Kasım ayında bir hamilelik geçirdim ve kürtaj oldum doğum ücretini hakkında bir bilgim yok. Muayne ücreti en son 135₺ odemistik