Melekannesi001 yirmilik dis agrisini gecirir mi bilmiyorum ama hamileler icin solüsyon var guvenli olarak onlari kullanabilirsin. Benimde dolgum düşmüştü 9 aylik hamileyken doktorum dis agrisini kesemezsek bebek bu agrilari sanci zannedip dogumu baslatabilir demisti ve beni dis doktoruna gonderdi. Ben 9 aylik hamileyken dolgu yaptirdim. Bebege bir zarari olmayacagini soyledi cok sukur de olmadi. Senin haftan dogum icin erken ama sen yine de tedbiri elden birakma doktorunla konus bence. Benimde yirmilik dislerim gömülü acisini bilirim antibiyotik kullanmadan apsesi inmez. Allah kolaylik versin