keremveannesi İki gündür ateş ve kemik ağrım var . Baş ağrısı boğaz ağrısı. TEst verdim negatif çıktı ama şuan bütün kemiklerim ağrıyor dayanamıyorum . Ateşim 37.8 . Bu derece çocuğa zararlı mı acile mi gitsem ??
Halime0638 keremveannesi normali 36 zatej canim ateşin yüksek degil biraz var sadece ılık duş al alnina bez islat koy ateşin düşer ben 3 kere falan ateslendim bebegime bişey olmadı şükür merak etme sej ateşini düşürmeye iyi olmaya bak eger cok agrim varsa hastaneye git de hamileyim böyle böyle test verdim negatif çıktı serum iste serum versinler gecer o zaman ben serumla duzeldim hep
Mehtapca06 keremveannesi kuzum yüksek bir ateş değil ki benim covidde 39,5 su ona rağmen birşey olmadı ☺️
Bsranurrr keremveannesi csnkm sen 2 gün bekle bir dsha ver test ilk başta cikmiyor genelde 2 gün sonra pozitif çıkıyor ins covit değilsindir yinede benimde başıma geldi ayni durum cunkub
keremveannesi Mehtapca06 tamam canım internette şey yazıyordu 37 bin üzerindeki ateş tehlikeli olabilir diyordu korktum bende
H-atun keremveannesi çok geçmiş olsun parol kullanabilirsiniz gönül rahatlığıyla. Günde 2 tane yeterli demişti dr um ateşinizi hemen alır
keremveannesi H-atun biraz iyi geldi bugün kullandım bide gece yatarken alırım canım ,Allah razı olsun 🙏
Ece003 keremveannesi aynı belirtiler vardı 3 gün sonra testi yenile dediler ve kovit çıktım belimden bacaklarıma kadar tüm eklemlerim ağrıyor ve sürekli düşmeyen ateş benim 39 lara çıkıyordu ter basıyor durup duruken öksürük falan yoktu bu gün başladı
keremveannesi Ece003 23+5 hafta canım . Olmazsa yarın yinelerim testi, benim en çok 38,5 a çıktı ama beni korkutan internette şey yazması oldu 37nin üzeri tehlikeli yazıyordu