Kızlar 3. Aydan sonra doktorum artık hareket etmelisin dedi en azından yürüyüş yapmalısın her gün dedi yalnız ben sabah9 akşam 6 çalışıyorum havalar da çok soğuk erken kararıyor zaten yürümeye zamanım kalmıyor yapamıyorum yani bisey siz neler yapıyorsunuz tavsiyesi olan var mı???