Selam arkadaşlar bisey soracaktım başına gelen olduysa yardımcı olabilir mi?Adetim 12 gün geçti hamilelik testi pozitif çıktı iki çizgide gayet netti.Kan verdim hastanede ilkinde BtHcg 10000 çıktı,4 gün sonra gittim BtHcg 6000 çıktı.Doktorum hem ultrasondan hem alttan muayene etti ve baktı.Keseyi Göremedi.Kürtaj Yapacağız dedi.Ben biraz daha beklemek istiyorum.Buna benzer durum yaşayan var mı?