Merhaba hanımlar bu ay adetim ilk defa 1 hafta kadar gecikmişti doktora gittim ve fsh hormonunun 9.2 olduğunu riskli bi durum olduğunu söyledi doktorum yumurtaliklarim yavaş calisiyomus 10 sınırmış değer olarak 10 olmadan 2 kutu doğum kontrol hapı verdi düşürmeye çalışıcaz dedi böyle bişey başına gelip değerleri normale dönüp hamile kalabilen var mı acaba? 😏