Huzur_2 Sezeryan olunması gerektiğine dair belge rapor hangi bölümden alınıp kadın doğum a veriliyor. bel fıtığım olduğundan beyin ve sinir i ceraahinden mi almam lazım. Daha önce rapor alan var mı
Yell Huzur_2 bende bu sorunun cevabını arıyorum bilenler yazabilir mi rapor almak istiyorum sezeryan olmalı şeklinde