Esen doktorum ağrın olmuyomu demişti 29. Haftadaydım hayır hiç yok demiştim. Oda biraz şaşırmıştı bundan demekki ama haftalarım ilerledikçe çok baskı hissettim ama ara ara. Ozaman oturuyodum yada yatıyodum diğer zamanlar hep hareketliydim evimi falan sürekli ben temizliyorum hatta dün camları sildim. Şükür bende bi sıkıntı yaratmadı canım ama baskı yapıyodu uzanıyodum hemen