Dün gece yarısı göğüs sıkışması nefes alamama baş dönmesi göz kararması sebebiyle adana şehir hastanesine acile gittim daha sonra gebe olduğum için kadın doğuma yönlendirdiler alttan baktılar ultrasona vurdular son adet tarihimi vs. Sordular daha sonra ultrasonla bakan doktor adet tarihini yanlış mı hatırlıyorsun dedi bende hayır doğru hatırliyorum dedim neyse normalde şu an 33 hafta 3 günlük hamileyim ultrasonda 30 hafta 3 günlüksün bebeğinin gelişimide e hafta geride deyip yarın sabah erkenden kalkıp perinatolojiye yani riskli gebelik bölümüne görün bakmayabilirde tek doktor dedi o bakmazssa balcalı hastanesine git dedi orası zaten sevksiz asla almıyor çok korkuyorum bende kansızlıkta asırı derecede var acaba ondan mı bebeğim gelişemedi bu durum kötü bir şeye sebep olur mu acaba daha önce başınıza geldimi yada çevrenizde şahit oldunuz mu çok korkuyorum ağlamaktan bir hal oldum yan dal polk. Ligine sistemde yönlendirme açmammışlar randevu bulmamma rağmen alamadım tekrar kadın doğuma gidip odrdan sevki açmalarini bekliycem randevu alacam derken 20 güne geçecek çok ta korkuyorum lütfen bilgisi olanlar yaşayanlar süreci ve takibi konusunda bilgilendirirr misiniz