Ozgamzeoz lapa yapmayı dene içine pekmez veya bal katabilirsin bitter çikolata kakao yada vanilin katabilirsin puding gibi olur yada üstüne meyve koyarsın ben sade yoğurtla yiyorum sanırım tat alma konusunda pes ettim 25 kilo verdim şimdi bebekle geri alıyorum diyet yapmıcam diye sevinirken şeker çıktı pes ettim hayatım böyle geçecek full time diyet 😂😂