Seym34 Merhaba arkadaşlar ben haftamı doldurdum Pazartesi günü doğuma girmem gerekio ama poliklinikler açık olmaz diyenler var dogrumu ?
Cigdemoyku Seym34 pazartesi bütün devlet daireleri çalışıyor.9 gün ardından neden poliklinik olmasın ki
Kdrye Seym34 pazartesi gunu randevum var benimde devlet hastahanesine gidiyom. Kapali olsa randevu vermezlerdi cnm
didemm Bi bilgim yok ama sanmam sonucta 10 gun tatil yapiyolar pazartesi donsunler islerinin basina artik yani 😋