Aylin_16 HilLllyyy benim adım aylin ismimi söyleyemeyen çocuklar alin abla derdi 😅 kulağa hoş geliyor aslında ama alya daha güzel bence neden dersen ilerde abla teyze derken alin teyze falan kafamda oturmuyor küçük kız çocuğuyken sevimli gelen bir isim sadece bana göre
Aylin_16 HilLllyyy yani bi eksik gibi ya alin ne bileyim bana öyle geliyor 😅 zevk meselesi sizin tercihiniz yani sonuçta
Aylin_16 HilLllyyy Ben de beğeniyorum alin lina var ya pelin akilin kızları ama kendi çocuğuma koymazdım Ama lina daha güzel mesela aline göre Melisa Alya Asya İpek Hüma elif Nisa Ben bu isimleri beğeniyorum fikir olsun size de
Melek141120 İnci çok güzel 🌸 ben Beren koyacaktım eşim Ela ismini çok istiyordu sevgiliyken bile dua ederdi o yüzden koymadım ama Beren’in anlamı da çok güzel bakın isterseniz
Cicilibicili HilLllyyy ben kızıma Alya koymak istediğimde de türlü olumsuz yorumlar almıştım ama sonuç olarak kızım Alya😅 bence size sıcak geliyorsa ki o his gerçekten hissediliyor bundan başka birşey diyemem gibi gelirdi bana. Koyun gitsin☺️