Ben 17 ocakta aşılama oldum 13.gün idrar testi yaptım ve negatif çıktı bugün 16.gün. Dün adet günümdü olmadım. Ve progestanı da bırakalı 4 gün oldu.tekrar test yapmayada cesaretim yok.hafif kasık ağrısı da oluyor oldum mu diye wc gidiyorum seffaf akıntı geldi dün. Acaba hamile miyim 🤔 hasta olmak istemiyorum 😔😔