Medusamnd canım ben de covid oldum, doktor dedi ki parol içebilirsin ve ateşin çıkarsa agumentin antibiyotik içeceksin. Ateşim çıkmadığı icin içmedim ben ama çıksaydı içecektim. Doktor da çok güvendiğim bir doktor o yüzden ikisini birlikte içince bir şey olacağını sanmıyorum.