nesly
Merhabalar kızlar hamileliğimi çok rahat geçirdim kusmam bulantım hiç olmadı şükür. Testlerimiz de de sıkıntı yoktu yalnız 30. Haftalarda doktorum Bebek ters ama döner dedi. Bende çok kafama takmadım. Her hafta doktor hala ters diyordu. En son 32-34 arası dönsün diye çok uğraştım yapmadığım denemediği yöntem kalmadı. Son hafta doktorum hala ters deyince çok üzüldüm hala diretmeye devam ettim. Normal olsun diye üç doktora daha gitmedim hiç biri normali önermedi. Neyse nasip dedim kabul ettim. Doktorum 18 inde gel yatışın yapılsın dedi. Bi yandan korkuyorum nasıl olacak ne hissedeceğim ne yapacağım bi yandan kızımı görmek istiyorum. Sonra yatışım yapıldı nst ye bağlandım, damar yolu açıldı, tansiyon ölçüldü hemşire geldi sonda takacağım dedi yok ameliyathane de takılsın dedim. iyi ki de uyuşup taktırmışım. Buradan okumuştum onu da. Hemşireler geldiler hazır mısın gidiyoruz dediler ben başladım ağlamaya 😕 eşim hariç annem kızkardeşim görümcem herkes ağlıyor. Asansöre bindik asansör de hemşire beni konuşturuyor eşim de kendimi nasıl sıkıyor ağlamamak için. İçeriye aldılar beni. Önce spinali yaptılar ki bunu yaparken de anlattılar soğuk bi sıvı sıkıyoruz üşüme gelebilir şeklinde şimdi iğneyi vuruyoruz dediler. İğne hiç yakmadı uyuşmaya başlayınca sondayı da taktılar. Sonra doktorum geldi evet başlıyoruz dediler benim başımda birisi sürekli ne olup bittiğini anlatıyordu. Şimdi sıvı sıktılar şimdi açıyorlar şimdi rahmin temizleniyor tarzında herşeyi anlattı. Sonra doktorum perdenin arkasından bana bi durum var Doğumdan çıkınca konuşacağız sıkıntılı bir durum değil korkma dedi. Tamam dedim. Sonra başımda bekleyen kişiye Noldu doğdu mu dedim. Eee sağ tarafta seninkini sarıyorlar görmedin mi dedi☺️ Kızım biraz sessizdi sonra getirdiler mis gibi kokuyordu, elleriyle yüzüme dokunda bende başladım ağlamaya. Sonra bi baba da baksın dediler o şekilde kapıya çıkardılar. Ben merak ettim ne zaman gelecek diye hemşire geldi senin ilk gebeliğin mi dedi evet bi şey mi oldu dedim. Babayı bi gör nasıl ağlıyor salya sümük dedi bi yandan gülüyorum bi yandan bende ağlıyorum. Bebeğim 15 dk içinde doğmuştu dikişler uzun sürdü 40 dk filan bide yoğundu hastaneye birazda ameliyathane de bekledim. Sonra kızımla beni odaya çıkardılar. Doktorum geldi. Ameliyathane de söylediği şey için. Meğerse benim rahmim tek yönlü gelişmiş bi taraf tamamen düz fotoğrafını çekmişler gösterdi doktorum ve dedi ki bundan sonra ki tüm doğumların makat gelişli ve sezaryen olur. Kesinlikle bir şey de çok ısrar etmeyin rabbim onunla sınıyor bizi. Nasibimiz neyse onu yaşıyoruz. Ve hiç bir Doğum kolay değildir illa bir zorluk oluyor ama rabbim onun sabrını veriyor. Ağrılarım çok oldu emziremedim ama şükür her geçen gün azalıyor bu şikayetlerim. Sağlıkla bebeklerimize kavuştuğumuz için ne kadar şükretsek az ❤️ Uzun olduysa kusura bakmayın. Herkese iyi bayramlar 🍬🍭
Yagmurkcr97
Allah anali babali buyutsun insallah. Bayramin berektiyle gelmis melegin❤️ cok guzel bir hikayeydi, Allahin demekki bi bildigi varmis da terz duruyomus donmuyormus. 🌸
Bu arada Sanada hayirli bayramlae🌸
nesly
Aynen öyle biz bazı şeyleri göremiyoruz ama rabbim hayırlısını veriyor her zaman 💜 amin inş canım teşekkür ederim senin de hayırlı Doğumların olur inş olduysa da rabbim evlatlarımızı hayırlı evlat eylesin 💋