Sinem_45 Kbraberk Ya ben aşılama olmuştum da tutmadı 2inciyi olucam reçeteye yazmış ama sorduğumdada alabiliyorsan kullan alamıyorsan kalsın kullanma dedi kafam karıştı ne için kullanılıyor acaba yumurta geliştirici filan mı
Kbraberk Sinem_45 yumurta kalıtesını artırıyomus canım ama ben 6 7 aydır kullanıyorum bırsey olmadı hayırlısı olsun inşallah sen güzel sonuclar alırsın 🤲
Sinem_45 Kbraberk İnşallah canım çok tesekkur ederim femarayla birlikte yazmış bana femara iyi büyütmüştü inşallah yine iyi olur 🙏