byzza16 Kızlar merhaba esentepe Hastanesi’nde gittiginiz memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı? Neşe Kaplan Karakaş hanımın yorumlari baya iyi ama kararsız kaldım yardımcı olur musunuz ☺️
SOSmom byzza16 Ben henüz hamile degilim ama Onur Özdenoğlu’na gidiyorum canım.Pozitif,nazik bir doktor.Her sorduğuma güzel açıklama yapıyor.Ben memnunum açıkçası.Gebe kaldığımda da ona gidicem.
Kbra_16 byzza16 ben neşe hanıma gidiyorum mükemmel bi doktor hiç düşünmeden randevuyu al derim aklında hiç soru işareti bırakmıyor gayet güzel ve uzun ilgileniyor ben çok memnunum 35 haftalık hamileyim hiç sıkıntı yaşamadık bugüne kadar hatta yarın da randevum var 😍
byzza16 MrsMavis Bende o doktor hakkında çok iyi yorumlar gördüm randevu alayım o zaman ☺️ teşekkürler