Tugcely Kızlar hamilelikte insülin direnci yüksekliği yaşayan oldu mu değerim 19 homa-ır da 4,35 doktorum yüksek tatlı falan yeme dedi bebek için herhangi bir sorun olur mu acaba 29 haftalığım