Nursenaglbtn Bugün saat 16.00 da sezeryana gircem dün karar verildi herşey ani gelişti çok heyecanlıyım. Dualarınızda bizede yer verirmisiniz 🤲🏻 38+6 yız suyumuz azalmaya başlamış
K88_ Nursenaglbtn canım benim Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin. Sağlıkla kavuşun kucaklaşın inşallah 🧿
Kubra1853 Nursenaglbtn rabbim kucagına almayı nasip etsn saglıkla sende bizlere dua et bizde kucagımıza alalım dardasın öyle duaya ihtiyacm vr ki anlatmam öyle uzanıyorum wc yemek tek bebeklerim için bişy olmasn diye 21 haftadym daha