Alyaninannesiiii asla korkma bebeğim herkesde aynı zaman diliminde hissedilicek diye bir şey yok 16-17. Haftalarda hissedimesi mucize ikinci gebelikse filan olabiliyor çoğuda bağırsaklardaki hareketle karıştırıyor zaten gereksiz yere onları okuyup asla moralini bozma bu senin hamileliğin bir başkasının değil ve sen kendine göre ilerle bir başkasına göre değil sürekli bişeylere endişe duyarsan bebekte bu endişeni hisseder ve stresli olur. Hamileliğinin tadını çıkar elbet hissediceksin 💜 belki şuan hareket bile etmiş olabilir çaktırmadan 🥰🥰🥰